Menu

U belt en dan

Belt u de huisartsenpost dan staat een speciaal voor dit werk opgeleide doktersassistente u te woord. Zij kan op veel vragen meteen antwoord geven. Waar nodig, treedt zij in overleg met de dienstdoende arts. Afhankelijk van de ernst van uw probleem volgt een telefonisch advies of vragen we u om naar de huisartsenpost te komen. Is dit medisch gezien onmogelijk dan komt de huisarts naar u toe. We werken uitsluitend volgens afspraak. Met een telefonische afspraak voorkomt u lange wachttijden voor uzelf en voor anderen. U kunt bellen naar het centrale nummer van de huisartsenpost Zutphen 0900 – 200 9000 (0,15 ct/min).

Bellen? Houd deze gegevens bij de hand:

– Naam, adres en geboortedatum van de patiënt;
– BSN nummer (dit vindt u op uw paspoort, ID-kaart of zorgpas);
– De naam van de verzekeraar en het polisnummer;
– De medische voorgeschiedenis (belangrijke aandoeningen/ziektes);
– Het medicijngebruik (actueel medicatie-overzicht)

Afspraak op de huisartsenpost?
Neem een identiteitsbewijs mee als u voor een afspraak naar ons toekomt.

Wanneer u ingeschreven staat bij een huisarts die is aangesloten bij de huisartsenpost Zutphen, beschikt uw eigen huisarts op de eerstvolgende werkdag over de informatie van uw contact bij de huisartsenpost.

Financiële afhandeling
Zowel telefonische adviezen, afspraken op het spreekuur als visites brengen we in rekening. Zijn uw gegevens bij ons bekend dan gaat de rekening rechtstreeks naar uw zorgverzekeraar.
Patiënten die niet verzekerd zijn of van wie wij de gegevens niet kunnen verifiëren, moeten een consult of visite direct afrekenen. Dat kan via een pinbetaling. Klik hier voor de tarieven.